search

רובוטים לבריכה

גם לבריכות שחייה מגיע טיפול 10,000! עם רובוטים לבריכה מעולם מלאכת ניקוי בריכת שחייה לא הייתה קלה יותר! לפניכם מגוון רובוטים לניקוי בריכות שחייה פרטיות וציבוריות שיעשו עבורכם את המלאכה באופן אוטומטי, ובצורה דקדקנית ואיכותית. רובוט לניקוי בריכה חוסך בזמן, כסף, כוח אדם ומעניק לבריכות שחייה מראה נקי תמידי. מומלץ להיעזר באיש מקצוע להתאמת הרובוט לבריכה ושיעניק לכם הסבר מקצועי בטרם רכישתכם.

אז מה לצפות מהרובוט לבריכה שלכם?

1. כאן תוכלו למצוא את כל דגמי הדולפין של חברת "מיטרוניקס" המתמחים ברובוטים לבריכות שחייה פרטיות וציבוריות ומובילים בתחום ניקיון חכם וטכנולוגי של בריכות עם מינימום התעסקות עם הרובוט. 

2. כל המוצרים מוגני מים ובטוחים לשימוש. 

3. הרובוטים יסרקו את הבריכה, יברישו ויקרצפו את הבריכה (תלוי בדגם כמובן), ישאבו את כל סוגי הלכלוך מגרגרי אבק ועד לכלוך גס.

אנחנו כאן להתאים את הרובוט לבריכה שלכם :)

 

גם לבריכות שחייה מגיע טיפול 10,000! עם רובוטים לבריכה מעולם מלאכת ניקוי בריכת שחייה לא הייתה קלה יותר! לפניכם מגוון רובוטים לניקוי בריכות...
קרא עוד
שחייה פרטיות וציבוריות שיעשו עבורכם את המלאכה באופן אוטומטי, ובצורה דקדקנית ואיכותית. רובוט לניקוי בריכה חוסך בזמן, כסף, כוח אדם ומעניק לבריכות שחייה מראה נקי תמידי. מומלץ להיעזר באיש מקצוע להתאמת הרובוט לבריכה ושיעניק לכם הסבר מקצועי בטרם רכישתכם. אז מה לצפות מהרובוט לבריכה שלכם? 1. כאן תוכלו למצוא את כל דגמי הדולפין של חברת "מיטרוניקס" המתמחים ברובוטים לבריכות שחייה פרטיות וציבוריות ומובילים בתחום ניקיון חכם וטכנולוגי של בריכות עם מינימום התעסקות עם הרובוט.  2. כל המוצרים מוגני מים ובטוחים לשימוש.  3. הרובוטים יסרקו את הבריכה, יברישו ויקרצפו את הבריכה (תלוי בדגם כמובן), ישאבו את כל סוגי הלכלוך מגרגרי אבק ועד לכלוך גס. אנחנו כאן להתאים את הרובוט לבריכה שלכם :)  
הסתר
  • רובוטים לבריכות ביתיות - מיטרוניקס
    (13 מוצרים)
    רובוטים לבריכות ביתיות - מיטרוניקס
  • רובוטים הידראולים
    (1 מוצרים)
    רובוטים הידראולים
  • רובוטים לבריכות ציבוריות
    (3 מוצרים)
    רובוטים לבריכות  ציבוריות
  • חלקי חילוף לרובוט בריכה
    (8 מוצרים)
    חלקי חילוף לרובוט בריכה