WaterFun Magazine-מערכות סינון מודולריות לבריכות שחייה וג'קוזי

מערכות סינון מודולריות לבריכות שחייה וג'קוזי

כשחושבים על זה זה נשמע מאד הגיוני ולא ברור איך לא חשבו על זה קודם - מערכת סינון מודולרית המיוצרת במפעל ומגיעה כיחידה מושלמת אל שטח ההתקנה.
רק לחבר את הצנרת מהבריכה  או הג'קוזי, כבל חשמל ואפשר להפעיל... האפשרויות בעצם בלתי מוגבלות - המערכת מותקנת בתוך ארגז נירוסטה או אלומיניום, בכל גודל, ע"פ האילוצים בשטח וחוסכת את הבלאגן והתוצאה הלא תמיד מושלמת של בניית מערכת הסינון בשטח. אצלנו ב WATERFUN מיישמים את השיטה כבר שנים, בין אם מדובר בבריכה שחייה פרטית, מזרקות מים ואפילו מערכות ציבוריות כמו באגמי המים של הסופרלנד (2006) או בג'קוזי הגדול בארץ שנבנה על ידנו בחמי געש (2005). נראה לכם הגיוני? התקשרו אלינו וקבלו הצעת מחיר ע"פ המפרט שלכם 08-8680221 או בואו לבקר אותנו ברח' אדום 33 א.ת. כנות.

מערכות סינון מודולריות לבריכות שחייה וג'קוזי

כשחושבים על זה זה נשמע מאד הגיוני ולא ברור איך לא חשבו על זה קודם - מערכת סינון מודולרית המיוצרת במפעל ומגיעה כיחידה מושלמת אל שטח ההתקנה. רק לחבר את הצנרת מהבריכה  או הג'קוזי, כבל חשמל ואפשר להפעיל... האפשרויות בעצם בלתי מוגבלות - המערכת מותקנת בתוך ארגז נירוסטה או אלומיניום, בכל גודל, ע"פ האילוצים בשטח וחוסכת את הבלאגן והתוצאה הלא תמיד מושלמת של בניית מערכת הסינון בשטח. אצלנו ב WATERFUN מיישמים את השיטה כבר שנים, בין אם מדובר בבריכה שחייה פרטית, מזרקות מים ואפילו מערכות ציבוריות כמו באגמי המים של הסופרלנד (2006) או בג'קוזי הגדול בארץ שנבנה על ידנו בחמי געש (2005). נראה לכם הגיוני? התקשרו אלינו וקבלו הצעת מחיר ע"פ המפרט שלכם 08-8680221 או בואו לבקר אותנו ברח' אדום 33 א.ת. כנות.