search

חימום בריכות שחיה

משאבות חום

לכל הקטגוריות

משאבות חום הינן פתרון פשוט וחסכוני לחימום בריכות שחיה, ובחירה טובה להארכת עונת הרחצה עבור בריכות שחיה המצויות באקלים חם כמו באזורינו. הטכנולוגיה הירוקה והידידותית לסביבה של מערכות משאבת החום (מזגן הפוך) מנצלת את אנרגיית האוויר ומאפשרת הפעלה שקטה עם בקרה אלקטרונית, צריכת חשמל נמוכה, ומניעת זליגת אנרגיה בזכות מחליף חום עשוי טיטניום. והתוצאה - בריכה חמה, חסכונית וידידותית לסביבה הקולטת את חלקיקי החום מהאוויר בחוץ ומחממת בעזרתו את המים.
מגוון משאבות החום הקיימות באתר WATERFUN מתאימות לחימום בריכות שחיה וג'קוזי בגדלים מגוונים, ומעניקות הוזלה של עד 80% בעלויות החשמל!

 

משאבות חום הינן פתרון פשוט וחסכוני לחימום בריכות שחיה, ובחירה טובה להארכת עונת הרחצה עבור בריכות שחיה המצויות באקלים חם כמו באזורינו. הטכנולוגיה...
קרא עוד
הירוקה והידידותית לסביבה של מערכות משאבת החום (מזגן הפוך) מנצלת את אנרגיית האוויר ומאפשרת הפעלה שקטה עם בקרה אלקטרונית, צריכת חשמל נמוכה, ומניעת זליגת אנרגיה בזכות מחליף חום עשוי טיטניום. והתוצאה - בריכה חמה, חסכונית וידידותית לסביבה הקולטת את חלקיקי החום מהאוויר בחוץ ומחממת בעזרתו את המים. מגוון משאבות החום הקיימות באתר WATERFUN מתאימות לחימום בריכות שחיה וג'קוזי בגדלים מגוונים, ומעניקות הוזלה של עד 80% בעלויות החשמל!  
הסתר